söndag 12 april 2015

Veckoslut!

Det har varit ett strålande veckoslut. Det började med min hemhjälps födelsedagsfest där vi hade kul. Nästa dag reste jag med en kollega till Saly för att se på havet. Vi hittade Obama hotell med bra strand som man fick sola och simma vid som en del av lunchförmånen. Riktigt bra! Dit far jag gärna igen, trots att den lilla simbassängen bara var för dem som hyr rum. Vi passade på att shoppa också. Jag prövade på att ta hem sorbet, men det gick inte vidare bra eftersom kylväskan hade stått i en varm bil hela dagen. Trots att jag gjort en lååång inköpslista och glömde den hemma var det bara bönor och tomatpuré som inte kom med hem, så det gick också fint. Idag bjöds jag på lunch hos kyrkans president. Vi hade givande samtal om teologi och etik. Kvällen har jag tillbringat på min nattvakts barns namngivningsceremoni. Mamman som fött barn för 8 dagar sedan dansade också. Det är bara nåd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar