fredag 20 juni 2014

Många avsked

Det har hunnit bli många avsked de senaste månaderna. Jag är van att flytta och har insett att jag brukar sprida ut min avskedsprocess i flera mindre bitar. I och med besöket i Helsingfors avslutade jag mina representationsuppgifter i Finland för denna gång. Det har lett mig in på nästa fas: Att ta farväl av mina nära och kära. Visserligen har det redan hållit på ett tag, men nu intensifieras det. Det är bra att känna efter. Det gör det lättare att anpassa mig sedan då jag väl kommer fram om någon vecka...

Vädret på Lekholmen var omväxlande: Vacker solnedgång, hagel, blåst, uppehåll. Men stämningen var varm, avslappnad och intensiv

Holmledarna Sofia Eklund och Pontus Särs. Åk gärna ut till holmen. Ni blir väl omhändertagna! De sjunger t.o.m. för en då båten går ur hamn. Det ni!

 http://lekholmen.wordpress.com/
______________________

Nyt on ehdottomasti jäähyväisten aika ja se tuntuu! Niin kuin sen kuuluukin tuntua. Kun ottaa hyvästi oikealla tavalla uusi alku sujuu paremmin. Ylhäällä on kuvia Lekholmenilta lähellä Helsinkiä. Ilma oli kylmä kun kävin siellä, mutta ilmapiiri oli lämmin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar